21. elokuuta 2009

BIRTHDAY AND SOMETHING

Viikonloppu, ah. Ensinäki tänää on eka päivä kahtee viikkoo jolloin saan valvoa pitkää ja nukkua pitkää. Viime viikko meni siin ku oli jatkis, ja jokanen joka riparin on käyny teitää et herätys on klo 8.
Tänää oli ehkä väsynein päivä koulussa ikinä. Nukuttii Larissan ja Hannan kaa vaa koulun penkillä ja ulkovälkällä päätettii kans vähä torkohtaa. Tosin eihä siinä mitää unta saanu ku miljoona muuta ihmistä puhuu siinä sun ympärillä. Ja ihmettelin suuresti sitä et oltii Hannan kaa ekat jotka oli tehny kaikki matikan jutut, vaik molemmat melkei nukku siel tunnilla.
Iltapäivällä lähin Larissan kaa ostaa hannalle lahjaa. Löysin itelleni kivan poikien paidan hennesist, jonka käyn ostamas huomenna. Kaikki ain ihmettelee sitä, ku kerron et mul on vaa yks tyttöjen paita, ja seki on XL... Mutku mulle ei vaa sovi tyttöjen paidat. Tai no seki vähä riippuu. Mut esim. mulle ei todellakaa mene ne ginan tpaidat. Ihan liian lyhyitä ja ne hihat on vaa liian lyhyet mulle.
Mut joo, sitte joskus seittemältä mentii Hannalle. Syötii ja katottii Mulanii... disney_love.

Matsku pyys mua johonki enkun puhumis kurssille. Siel on joku ala-asteen brittiläine ope joka ei puhu _ollenkaa_ suomea. Elikkä sen tunnin tarkotun on se, että kaikki puhuu pelkästää enkkuu. Must kyl vahvasti tuntuu etten uskalla mennä sinne. Oon iha hyvä enkus koulussa ja sillee, mut et sitte ku pitää puhuu in real life, nii meen ain jotenki lukkoo. Mua pelottaa et ne jotka kuuntelee ku puhun huomaa kans kaikki virheet. Vaik oikeestihan se on tärkeintä että tulee ymmärretyks. Matsku kehotti mua tulee ja sano et se vois olla iha hyväki koska ''tulisin ulos kuoresta''. Mut en tiiä...

Kello on 22:20 ja mua väsyttää... vois ihan hyvin mennä nukkuu.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Tää kuva sen takia koska jassu tykkää tästä...

- mimmi

Ei kommentteja: