20. elokuuta 2009

HEY BABIES

Eli kuten tässä noin vuos sitte oli puhetta: WE ARE BACK !
Peace of cake on täällä taas, kaikkee teksitä tulossa maan ja taivaan väliltä, milloin mistäki aiheesta. Jännä nähä mitä tästäki tulee. Mulla on ollu kaks blogia jonku kaverin kaa, toinen päätty siihe että se olin enimmäkseen mä joka siihen kirjotti, koska tää nimeltä mainitsematon henkilö ei _ikinä_ muistaunu että koko blogi on ees olemassa. Toi edellinen POC loppu siis siks, koska mulla ja Ellalla oli molemmilla viel tän lisäks livejournal. Nyt oon tosin alkanu ite lopettaa sinne kirjottamista, koska ei vaan oikeesti jaksa kirjottaa samoja asioita kahteen paikkaa. Että semmosta...
Mut joo, ei tässä muuta. Thnx jos luette tätä !

- Mimmi kuittaa

2 kommenttia:

JK kirjoitti...

mimmi taas kuittailee ;-)

ellajamimmi kirjoitti...

joo mimmi on taas päässy kuittailee :Dd