29. elokuuta 2009

I'm like a supervisor

Moikka! Oon tääl Mimmillä just ja se... nukkuu? Mä oon pirteä kuin peipponen, vaikka päivällä olin kuolla väsymykseen.
Ostin tänään eilen listaamiani juttuja: raitapaidan, ruskeen neuleen ja mustan basic-topin! Kaikki Gina Tricotista(...)! Nähtiin samaisessa kaupassa myös yks tän blogin lukija! Jee!
Kokeilin myös Onlyssä farkkuleggareita, mutta en oo varma tykkäsinkö niistä vai en. Ne jäivät siis kauppaan.
Tää ilta kulu pretty much telkan parissa. Kivi vierähti pois sydämeltä kun Paula löytyi!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Huomenna mä suuntaan..me suunnataan Laminaan tsekkaamaan löytyykö sieltä enää Melodican Knives-kasseja.

-Ella

2 kommenttia:

annie kirjoitti...

uijui minä ginas ! ;----)

ellajamimmi kirjoitti...

haha jeaap! :-D