27. elokuuta 2009

now you're falling like a leaf from a tree

Image and video hosting by TinyPic
Kollaaseja kollaaseja.. Toivottavasti ei haittaa! :--D Saan synttärilahjaks toivottavasti järkkäriiiiin, joten ehkä sit motiivi kuvien ottoon löytyy. Let's hope sooo.. Sain kuviksen tunnilla tänään käsiini Canon EOS 500D:n ja se... oli rakkautta ensisilmäyksellä. Ehkä mulle kuitenkin riittää toi 1000D! Mun mielestä on ihanaa tarkentaa käsitarkennuksella juttuja. *>* Vaikka oonkin varmaan huono siinä, mut sit jos saan synttärilahjaks ton kameran (jota oon halunnut varmaan 3 vuotta :-o) niin pääsen harjottelee vaik 24/7 hehee.
AAAAAAAAAA, WHOOOOPSS :--D Loikkasin vähän aiheesta, mut siis, tein kollaasin Gina Tricotin ja Onlyn valikoimista, koska ne on Lahden... ainoita kauppoja. No ei, onhan täällä H&Mkin (hahah, aika monipuolista), mut en koskaan löydä sieltä mitään. Viikonloppuna mulla on tavoitteena ostaa uudet farkkuleggarit, vaikka en oikeastaan tykkää niistä, koska Ginan yksilöissä mä saan ainakin kokoajan repiä niitä ylemmäs!? Haluun kans ton Ginan raitapaidan, joka on tosi monella kyllä, mut se on sopinut kaikille keillä mä oon nähnyt sen! Eli ehkä se sopii mullekin. Perustoppeja mulla on vaan valkosia, eli ainakin yks musta ois kiva lisä. Neuleita mä varmaan kattelen, en oikein tiedä onko noi mun tyylisiä, mut eihän kokeileminen mitään maksa hehe. Oon nähnyt kivoja asukokonaisuuksia ton farkkupaidan kanssa, joten laitoin sen tohon! Se ei näytä musta kovin hurmaavalta tossa kuvassa, mut ihmisen päällä sit joo.
-ellammm

Ei kommentteja: