30. elokuuta 2009

That tonight's gonna be a good good night

Ja taas on menny viikonloppu semmost vauhtii et ei oo ees mukana pysyny. En tajuu miten aika voi mennä näin nopeesti. Mul ei oo _yhtään_ fiilistä mennä kouluu, varsinkaa ku täl viikolla on ehkä cooper ja koulukuvaus.
Perjantaina olin Ellan kaa. Opeteltii mun kamerast vähän tota valotusajan ja aukon säätöö, koska en oo oikeestaa ikinä muuttanu niitä kuvatessa.
Sitte lauantaina menin Niinalle. Käytii vuokraa GANES. Se oli iha ok leffa, vaik _vihasin_ niitten kenkiä... voiko joku kertoa että mikä siinä oli hienoo ku mies laitto semmoset 10 senttii korkeet kengät jalkaa ? Sitte jäätii Niinan huoneesee lukkonjen taakke klo 4 yöllä. Niina laitto oven normaalisti kiinni, ja sitte se vaa jumittu. Mä jouduin tuuppii sitä ihan kunnolla ja monta kertaa putkee ennen ku se aukes. Sen jälkee se jumittu viel kaks kertaa...

Sitte ku saan taas kuukausrahan nii aattelin et ostaisin kaks toppii Giansta. Toine ois semmone normaali musta ja toine ois sitte tommone:
Ois oikeesti kiva joskus ostaa tyttöjenki vaatteita, koska KAIKKI mun paidat on poikien, paitsi yks ja seki on XL...

Image and video hosting by TinyPic
No mut sitte kuvii mitä on tullu otettuu >>

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ainii ja me uudistettii äitin kaa mun huone. Mun vanha ja ''ihana'' parvisänky lähti ja toi mun sohva levitettii ja tästälähtien se toimii sänkynä. Onneks pääsin parvesta eroo koska aina ku menin sinne painavan ruhon kanssa nii koko metallihöskä heilu siihe mallii et varmasti koko Lahti heräs. Nyt ku toi yks seinä on tyhjänä, laitoin siihe NY ja Pariisi julisteet, ja sitte jostai vuoden -63 Seurasta laitoin noit sivuja. Mut nyt pakko mennä tekee kasvioo ♥

Ei kommentteja: