24. elokuuta 2009

Salkkareiden kohuttu kevään päätösjakso saa hurjaa jatkoa, kun sarja palaa ruutuun maanantaina 24. elokuuta.

Otsikko siis selventää siitä ihmisiä joilla on mennyt toi asia ohi. SALKKARIT PALAA ! Oon venannu niin kauan, koska ensinäki se tuo jotai sisältöä iltaa ja sitä sarjaa on vaa kiva kattoo vaikka ne näytteliät vaikuttaa siltä et ne on vaa summanmutikassa otettu jostai kadulta... Olin iha fiiliksis tänää ku aamul aukasin telkan ja siel oli voicel menos Seppo Taalasmaan haastattelu.
Mul on ollu tänää oikeestaa aika hyvä päivä. Ei oo tapahtunu mitää jännää eikä mitää kamalaakaa. Huomen meen varmaa Jassun ja Aliisan kaa kuvailee Jassulle tai jonnekki sinne päi, koska Jassu on nyt saanu sen kameran ja haluu teitenki heti testailla sitä, joka on ihan ymmärrettävää. Mä oon tosi ilonen et se sai sen, koska se on halunnu sitä niin kauan.
Koska mul meni kaikki loputki rahat nytte toho lilaan paitaa, pitää luultavasti yrittää pyytää oikein kiltisti äidiltä et voisko se ostaa mulle hupparin... Oikeesti tartten sitä, koska tällä hetkellä mulla ei oo huppareita ollenkaa. Nyt ku miettii nii ois taas kannattanu laittaa asiat tärkeysjärjestyksee ja ostaa eka se huppari ja sitte vasta paita, mutta ku mua ei oo aina tällä järjellä siunattu.
Image and video hosting by TinyPic
Haluun tän.

- mimmi

Ei kommentteja: