22. syyskuuta 2009

DJ got style and I like his vibe

Ei mulla tässä muuta kun et älkää ikinä maistako rasvaton banaanijogurtti&murot-comboa. Mä maistoin tätä Mimmillä varmaan joskus kesäkuussa ja.. Voi Mimmi minkä sä teit!
Ulkona taitaa sataa! Pitkästä aikaa niin, et mä tiedostan sen haha. Mä yritin äsken heittää mun vuoden vanhat Spiritin "uggit" pesukoneeseen, mut se kone rupes pitää omituista ääntä eikä semmosta veden pulppuamista niinku normaalisti. Nyt en saa sitä kantta enää ees auki kun siihen iski joku lukitus. Oh god..



Nonni! Heippa! Tsekatkaa Mimmin postaus tosta alempaa.
-e

2 kommenttia:

kala kirjoitti...

kyllä se ainakin _näyttää_ herqlliselta, en sit tiiä haha!

ellajamimmi kirjoitti...

ofcourse! :-) nii ja vaik ei näyttäis nii voishan sitä syödä silmät kii.. eiku..
-e