12. syyskuuta 2009

epiglottis....

Tajusin tänää ihan älyttömän asian mun suusta, jolla en kummiskaa okseta teitä sen enempää. Mut sen voin kertoo et 15 vuotta oon asiaa pähkäilly ja nyt se on selvä. Että näin.
Eile oltii viettämässä Ellalla sen synttäripartyi. Tarjol oli ihan sikana kaikkii herkkuja mutta kiitos koulun kekrilihapullille, en pystyny syömää mitää ilman että sattu tai vedet vuos silmissä.
Elikkä siis koulussa oli noit kekrijuttui, ja puolitin sitte yhen ja pistin suuhun. No se oliki sitte tavanomaista kuumempi yksilö, se sattu ihan sairaasti ja mun teki mieli itkee. No kohta huomaan että kitalaesta alkaa iho irtoomaa ja totesin että olin saanu palovamman _suuhun_. Mun oli pakko ostaa benkkuu ku kelasin et jos se puuduttais jotenki. Sori et kerroin noin yksityiskohtii myöten :D:D
No mut nyt näistä suujutuista muihin uutisiin. Tänää on taiteet ja mennää varmaa Ellan kaa käymää siel, tai ainaki must ois iha kiva kuvaa jotai. Jos sielt ylipäätänsä löytyy mitää. Ainii ja muistin just et sitä tuntemattomaan sotilaanki lukemista vois vaikka jatkaa...
Niinan kaa käytii muute torstaina kirjottamas ISOSKOULUTUSpaperit. Mua oikeestaa vähä harmittaa et en päässy sinne leirille mikä alko perjantaina. Mut toisaalt taas oon mielummin kotona. Mietin iha sika pitkää et lähtiskö siihe koulutuksee, mut mitä siin oikeestaa menettäis? Ja sitte jos päästää Niinan kaa samalle leirille nii kyllä lähtee.
Sitte kuvii eiliseltä >>

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ps. tulkaa toki mun ja Niinan kaa tekee mokkapaloi ... toi näytti siltä et oltai paskottu tohon päälle
Image and video hosting by TinyPic

- mimmi

1 kommentti:

ellaaafff kirjoitti...

hahahahahah ihana tukka_jeeesus 94 lolll