7. syyskuuta 2009

If only you

Image and video hosting by TinyPic
Tässä BBtä ootellessa aattelin taas astuu kuvioihin ja kirjottaa.
En tajuu mut mulle tuli tänää koulun loputtuu ja soittotunnil iha älyttömän hyvä fiilis. Mun soittoopeki kyseli et onks tapahtunu jotai erikoista, ja mitää ei oo oikeesti tapahtunu. Mulle tuli vaa joku ihme spurtti. No mutta ei siitä sen enempää...
Keräsin vähän asioita mitä oon aatellu ostaa GINASTA. En oo varma kyl et myydääkö tota hupparii siellä, onks kukaa nähny ? No kummiski huomatkaa myös kuvassa esiintyvä SUURI väriskaala, joka varmasti sokaisee teidät kaikki. Hämmästyin vähän itekki ku löyty pelkää mustaa, paitsi noi lilat sukkikset... Vielä jos sais rahaa kokoo. Oon päättäny ainaki et nyt tulevasta kuukausrahasta voisin ostaa noi sahalaita-ruutu-raita-legginssit ja sitte hupparin, koska sitä tartten! Just tällä hetkellä mulla ei oo oikei mitää käyttökelvollista hupparia. Musta on aika tiukka ja muutenki hajalla ja sitte harmaa on Jenalla. Voisin pyytää senki takasin...
Sitte jos äiti haluis nii se vois varmaa ostaa mulle joko ton mustan paidan tai noi sukkikset TAI sitte noi mustat farkkuleggarit. Jos oon oikein kiltti ja lupaan siivoo koko talon ja jotai semmosta.





KATSOKAAAAA !!!

- mimmi

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

toi urheiludokumentti :---DDD eikä XD