2. syyskuuta 2009

moikkamoi ja digigamera

Pelottava.. Mun huone näyttää taustalla tosi kolkolle mut se johtuu siitä et ei olla saatu aikaseks ostaa verhojaaaaa... Toi yks seinä on vaan tollanen valkonen kivinen, ja sitä pitäis peittää ruskeet verhot! Tai beiget, koska en tiä hyppäiskö sellanen tummempi väri sit liikaa silmiin kun tääl muuten vallitsee tällänen hailakka meininki sanoisinkomm.::--DD
En oo tehnyt viimepäivinä kyllä yhtään mitään. Paitsi käynyt koulussa. Hehe. Melodican kassi meinas hajota koulukirjojen painavuudesta eilen. Siirryin tänään sit yhteen rumaan Adidakseen. En löydä ikinä täydellistä laukkua niin ei tuu ostettua uutta ikinä.. Mun viimeset rippilahjarahat + synttärilahjaksi saadut menee Canon EOS1000Dhen! Enää muutama päivä... 10??? mun synttäreihin jolloin toi kamera on mun! Äiti ehdotteli myös tota 450D, mut tohon 1000d pakettiin tulee sit kaks objektiivii ja silleee. Tuskin kuvauksesta mitään ammattii itelleni kuitenkaan koskaan saan (vaik oishan se tietty kiva!) eli toi riittää kyllä hyvin heehe. Haluun kuitenkin paremman ku mikä mul nyt on koska siis.. sil ei jaksa kyllä kuvata mitään. Ja kun me käydään ulkomaillakin välillä niin ois kiva ottaa hienoja kuvia sieltä, teettämisen arvoisia.
Mun pitäis käydä värjäämässä kulmat nimittäin oon joutunut turvautumaan kahtena aamuna H&Mn kulmakynään josta en tykkää yhtään. Onneks Mimmi suositteli mulle kesällä kulmakarvageeliä niin en joudu ihan oranssihtavissa piirretyn näkösissä ihmekulmissa liikkumaan.. Ja onneks seiskaluokal keksin jutun et kulmii voi jopa piirtää/tummentaa! Muuten kävelisin vieläkin kulmakarvattoman näkösenä.. hyyyyyyi.
Äsken mä luulin, että olin hävittänyt mun Gloomy Bear lompakon (en jaksa ostaa uutta missä voisin säilyttää tota korttia) ja sen sisällä olevan bussikortin, joka on koulusta saatu, mutta vähän siivottuani mä löysin sen! Onneks..
Nyt meen lukee ruotsin sanariin! En tajuu miksen muista viimevuodelt noita sanoja yhtään, vaik meil oli niistä testi sillonkin. Epäsäännölliset verbit. Ha har hade haft! Sen mä osaan. (haha lol VÄÄRIIIN salee)
- Eeee

Ei kommentteja: