22. syyskuuta 2009

''NO SOVITAA ET TUNNETAA''

Mun matikan ope nopeesti vihjas mulle käytävällä, et mun matikan testi meni hyvin ja et tuli yli ysi... kai. Mul oli tänää nii rasittava päivä koulussa, varsinki ku kouluu oli puol 4 asti. Ilmasutaidos ei ois jaksanu olla, ku siellä nyt ei oo mikää kauheen vauhdikas vaihe päällä ku kirjotetaa vaa jotai kässäreitä, mut asia korjautu sillä ku Aliisa ja Matsku rupes ''ennustamaa''.
Ostin tänää VIHDOIN sen ruutukauluspaita tsydeemin, mikä on ollu aika pitkää harkinnassa. Se löyty ginasta ja samalla löyty myös yks ihana tupsupipo, mut en sitte veil viittiny ostaa sitä. Ehkä sitte ku kuukausraha tulee, ja siitäki meni siihe yesstylen hupparii 25 e ...
Ainii ja meijän kaverikuvat tuli ja toivottavasti myös ne yksityis/luokkakuvat tulee täl viikol jossai vaihees. Toi kaverikuva on must kaikist kiva. Oishan se iha jees, et joku mun yksityiskuvaki onnistuis peruskoulun aikana, ku semmsota kuvaa ei oo viel tullu vastaa.

Image and video hosting by TinyPic

ps. en oikeesti hymyile tollee
- mimmi

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

IHANA KUVA TOI KAVERIKUVA! söpösööööpööö
ja meijä ennukset oli tyvii
tapani

t. aliisaaaaahhhahahsdsdsdgrg

ellajamimmi kirjoitti...

nii teijä ennustukset :DDdd..d
mitä mulle tuli ? kohtaan jonku rakkauden uudestaa