18. syyskuuta 2009

somethingggg

Tää viikko on tuntunu jotenki ylipitkältä. Seiskadisco oli tiistaina, jota mäkin siis olin järkkäämässä. 14 tuntii koululla <3 Mitä muuta voi tovoo? Pääsin kotii kymmenelt koska piti viel käydä käyttämäs isukin koira, olin väsyneempi ku koskaa ja mun jalat ei enää toiminu. Muistin siinä läksyi tehdessä et oho, olin unohtanu mun senpäiväsen hammaslääkärin kokonaa. Tervetuloa 30 euron lasku ! No mut joo, nyt on perjantai ja en tiiä ollenkaa mitä tehä. Kaikki on jossain tai joittenki muitten kaa, ja must on ahistavaa viettää perjantait yksin. Sitte viel huomasin äsken et toi meijän lovely digiboksi oli taas irtisanoutunu ja kaikki tallennukset oli lähteny sielt, elikkä siis hyvästi Kaksoistornien tuho. Oisin halunnu nähä sen ku siin oli niist WTC jutust semmosii pätkii mitä ne paikalliset on sillo kuvannu. No mut joo, en nyt sitte tiiä lagaanko tän päivän himassa vai pelastaako joku mut... kattoo nytte. Mut haluun ruokaa.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Olin tosi VIP seiskasidcos...

-mimmi

Ei kommentteja: