9. syyskuuta 2009

THE TAKE OVER, the break's over

Mulla ei oikeastaan ole asiaa, mutta ajattelin päivittää silti.
Mä latasin pitkästä aikaa vähän scanneja LJstä ja tein kollaasin (haha) mun mielestä onnistuneista outfiteistä. Mun mielestä on kuitenkin vaan liian turvallista käyttää housuja, joten mua superharvoin näkee pienessä alaosassa.. hmm. Mut saahan näitä silti ihastella haha.


Aina vaan kollaaseja. No, viikonloppuna on mun synttärit ja Taiteiden yöt lauantaina jeejee. En oo varma ollaanko menossa?? mutta jos niin.. en tiä! Kuvia vois tullakin! Vaikka en saakaan kameraa viel heti mun synttäripäiväks, vaan varmaan ens viikolla, mut jos on vaik valosaa niin en vihaa tota mun kakkaSamsungia silloin.. Jeaap! Ja huomen tulee varmaan jotain postausta mun toivottavasti suorasta tukasta hehe. Chi-suoristusta mä oon varmaan nyt vuoden jahkaillut ja vihdoinkin se koittaa! SAMOIN KOITTAA MUN RUOTSIN SANARI. :--))) Voisin vähän noita verbejä nyt siis lukaista. Heippa!
-Ella

Ei kommentteja: