29. syyskuuta 2009

'Til we lose control, system overload

Jee mitä kuuluu ? Mulla ei oo ollu itelläni tää päivä mitenkää erityisen hyvä. Nytki pitäis olla lukemas Tuntematonta ja bilsaa. TS aka tuntematon sotilas on jo _aika_ hyvässä vaiheessa... viel joku kahekskyt sivuu jee !! Nii mut siis tää päivä oli vaa vituttava ku kelasin et mitä kaikkee mun pitää tehä koton, ja oltais menty Aliisan ja Jassun kaa kuvaa koulun jälkee, mut päätin etten lähe ku on niin paljon hommaa koton. Ja muutenkin, huomasin sitte ku päästii koulust et sato. Oli mukava kävellä kotii.
Ja toisekseen, mua vituttaa meijän fyssan ope, joka ei osaa opettaa. Se ei ikin selitä kunnol niit asioita ja kokeesee mun pitää opetella kaikki asiat sitte ite... ja ei siel tunnel voi oikei muutenkaa keskittyy. Fyssa ei oo mikää mun lemppariaine mut ois siit nyt kiva jotai ymmärtää.
Ainii ja tettipaikkakaa ei oikei tärpänny. Soitettii tänää Millin kaa sinne teatterille, mut ne ei kuulemma ota tänä vuon tettii ketää. Nyt sit pitäis miettii et mistä hakis, makuunista varmaa ... jee.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



- mimmi

Ei kommentteja: