14. syyskuuta 2009

Why was I chosen?

Ostin viikonloppuna kyllä elämäni surkeimmat ostokset.. mustan kynsilakan Seppälästä hintaan 2€ tai jotain, ei siltä siis voi paljoo odottaakaan, mut silti.. Lakkasin eilen ja mun kynnet näyttää siltä et oisin ollu yli viikon samoil lakoilla.. Välil oon kelannu et ei sil lakan merkillä välii, mut kyllä sillä oikeesti on..
Ostin kans Glitteristä korvikset, jotka on turhan massiiviset mun makuun. Ehkä niiden käyttö vaan vaatii totuttelua tms.. :-D Emt, mut mun mielestä ehkä sellaset huomaamattomat korvakorut on kivempia.. Ellei niis sit oo joku kivempi kuvio kuten SIIPI tai joku. Oon himoinnut siipikorviksia varmaan 3 vee mut ei niit tunnu mistään löytyvän, ei sillä et oisin kauheesti mistään metsästellytkään.. hehheh.

Tässä tulee muuten maailman paras biisi ikinäääääää... Mä välillä oikeesti unohdan Gazen melkein kokonaan mut äsken mä havahduin Taionin puoles välis et huuuuuhhh..
Kelasin laittaa tän nyt tähän ku ei se tossa sivupalkissa saa kuitenkaa niin paljon arvoo heheee.. No en kyl väitä et se sais tässäkään.. :-DD

-elb

Ei kommentteja: