27. syyskuuta 2009

you're living in a dreamworld

Näin paljon mua kiinnostaa fysiikan tunneilla. No joo, ei sitä kyllä tosta kädestä niinkään huomaa, mutta mun fysiikanvihko näyttää nyt tosi rumalle kun se on täynnä vaikka mitä suttua! Mul on vielkin nää tussit täs kädessä, en tajuu et millä tavalla oon sit sitä kynää käteeni tökkinyt kun oon ihan normisti käsiäkin pessyt.. (tos kuvassa tuol takana näkyy Mimmin luokkakuva, me ei olla vielä saatu omia)
Vaikka mitä sivuja selaillessani löysin tän kuvan, joka oli musta tosi nätti jo silloin kun mä löysin joskus keväällä mun Livejournaliin samaisesta kuvasta userpicin.. siis kuvakkeen! Halusin nyt jakaa tän teidän kanssa hah!
Jollain sivulla myös pärähti jokin soitin soimaan, ja ihastuin tämmöseen biisiin kuin Rilo Kiley - Dreamworld. Suosittelen kuuntelemaan!

Huomasin myös, että meillä on maantiedon koe torstaina, eikä ens maanantaina, joten pakko alkaa tänään lueskelemaan! Enhän mä oo tässä kuin vaan viimeset kaks tuntii yrittänyt sitä kirjaa saada nenän eteen.. Hyvä aika muutenkin yhdeksältä aloittaa lukeminen. Mut parempi tää kuin ei mitään, right!?

-e

Ei kommentteja: