3. lokakuuta 2009

always something we look for from the day we were born

Eilen mä tapasin Mimmin neljältä ja me suunnattiin Femmatorille (kirpputori), mut sieltä ei oikein löytynyt mitään tällä kertaa. Sen jälkeen me mentiin Trioon kiertelemään. H&Mstä mä löysin heti sellaisen harmaan pipon, joka tais olla vika kappale! Niitä oli myös lilana, mutta luulen et harmaa on helpompi yhdistää jneeee.
Olisin ostanut ONLYstä mustat farkkulegginsit (takataskulliset!), mut en voinut ostaa niitä, koska mun tilillä oli 9euroa, eikä 10. Ärsyttävää! Olin just viel joku viikko sit äidin kanssa siirtänyt rahaa niin, et kun siel oli jotain senttejä (like.. 0.19e) niin saan ne pois sielt niin et sinne ei sit enää jää mitään typeriä hiluja..
Päätin sit ne loput 20e kourassa mennä Saint Louisiin ostamaan Cheap Mondayn paidan. Näin ton niiden näyteikkunassa joku viikko sitten ja tykkäsin tosta printistä! (ja tietty tykkään yhä!)
Me vuokrattiin myös Mimmin kanssa Madagascar2. Söpö.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Mä tulin äsken Mimmiltä kotiin kun se lähtee isoskoulutukseen. Pitäis varmaan kohta alkaa lueskelee koulukirjoja, ens viikolla kun sattuu olemaan kokeet saksasta, äikästä(?), matikasta ja yhteiskuntaopista! :-)
Moikkamoi! -e

2 kommenttia:

veikouu kirjoitti...

toivottavasti toi cheap mondayn paita kestää ku nykyää niitte laatu iha paskaa... mut hienonnäköi kummiski !

ellajamimmi kirjoitti...

Nii joo oon muistaakseni lukenut niiden farkuist just jotain et 'nyt tiedän mistä nimi tulee' :-DD kattoo sit! Mut periaattees ei toi hinta oo niin paha noilla ees niii-