7. lokakuuta 2009

She's got a ticket to ride

Joo, tää päivä on ollu aika stressaava, koska tet-paikka on vielki auki. Menin kysyy makuunist ja filmtownist tettii, mut ei ne sitte voinu ottaa. Nyt oon käyny kysyy 4 paikkaa, tosin viimevuon kysyin 16 paikasta...
No mut joo, se mun tilaama style mentorin huppari tuli eilen. Se on ihan sika kiva, ja iha jees saada jotai vähän tyttömäisempiiki vaatteita, ja sitte ku tollasta ei oo jokasella vastaantulijalla.
Ja sain myös Tuulilta ja Kristalta sen niiltä tilaaman kannaskassin, josta tykkään ihan älyttömästi. Olin toivonu et siihen ei tulis vihreetä, mut se oikeesti sopii tohon !
Ainii, en halunnu mennä tänää näppiksee ku pelkäsin mun ekaa testii mikä siin oli, mut sehä meni aika hyvin, 10++ ...
Oon kuunnellu koko päivän Beatlesia, no mut mitäs se. Hyvää musaa jätkät on tehny !

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



-m

3 kommenttia:

Jennifer kirjoitti...

The Beatles on ihana :)!

ellajamimmi kirjoitti...

nii on varsinki toi biisi on ihan _sairaan_ hyvä !

-m

Anonyymi kirjoitti...

Beatles on _tosihyvä_ potenssiin pii är toiseen. Mut joo tykkään teidän blogista ! Terveisin: aivan varmasti