13. lokakuuta 2009

Until the Morning

Hmm, mulle ei tällä hetkellä oikein kuulu mitään. Kuuntelen Big Bangia ja jumitan vaan täs koneella. :-p Tänään oli äikänkoe, johon veikkasin puolet vastauksista, mutta ei se musta penkin alle mennyt! Huomenna sit saadaan matikankokeet, joka onkin sitten ihan eri juttu.. Tosin musta tuntuu etten oo ainoo, jolla se on mennyt vähän heikommin. Tai no, en mä tiedä, mut kyllä sellasta kommenttii oon kuullut ettei toi koe ollut sieltä helpoimmasta päästä.
Enää 2 koulupäivää! Torstaina me päästään puol 12 ja ollaan sitä ennen koko päivä jossain taidemuseossa?
Hehheh alla pari kuvaa jotka oon ottanut mun ikkunasta. :-) Ois jees hommata jalka tohon kameraan niin saisin ehkä ton järven toisella puolella olevasta kaupungista kuvan ilman heilahtamista. Toi vika kuva liittyy tän päivän tapahtumiin, ja kyseinen homma on kyllä ihan super vaikeeta! Ainakin mulle..
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Hahhah hui kamalaa kun näis kaikis kuvis on ihan eri teema ja muutenkin nää on ihan erilaisii keskenään..
-e

Ei kommentteja: