28. lokakuuta 2009

When she was 22 the future looked bright But she's nearly 30 now and she's out every night

Tänään mä tein itselleni uuden taustakuvan! Innostuksen sain siitä, et edellinen, jossa poseeras Nori&Tae, vaihtu mystisesti johonkin Kreetan matkalla otettuun kuvaan ja sit en jaksanut etsii sitä N&T taustakuvaa mistään vaan päätin tehdä kokonaan uuden.
Niitä Kreetakuvia oon jo valkannut postattavaks, mut olin tänään liian laiska pienentelemään niitä, vaik aikaa ois kyl riittänyt.. Valkkaan muuten vahingossa aina sellasii kuvii, jossa oon tarkentanut johonkin tiettyyn, vaik maisemakuvat on varmaan kivempii, kun näkee kokonaisuutta, katuja jne. et millasta siel on! :-)
Jee, huomen me mennään koulun toimesta katsoo Helsinkiin Picasson näyttelyy! Sit meil on puoltoistatuntii vapaa-aikaa (ihan kuin siinä ehtis paljon ostella&syödä..) ja sit mennään Kiasmaan kattoo jotain Pipilotti Ristin videohommelii, joka kyl vaikuttaa aika.... epämääräseltä sen pätkän perusteella mitä meille näytettiin koulussa. Voitte käydä tsekkaa sen Kiasman sivuilta sielt etusivun kautta jotenkin.. heh-heh. Ihan jees vaihteluu kouluviikkoon, mut toisaalta taidenäyttelyt on mun mielestä älyttömän tylsiä ja mul ois ollut suht helppo päivä huomenna koulussa... Miksei vaikka tiistai.. tai perjantai..
: e

2 kommenttia:

Jennifer kirjoitti...

Ihana taustis!:)

ellajamimmi kirjoitti...

jennifer - voi kiitti! häiritsee vähä kyl tos vasemmal kaks tyhjää kohtaa:-DDd too lazy to fix ittt...