12. lokakuuta 2009

You lose, you lose

Tänään mulla oli koulua puol neljään ja koulusta bussipysäkille kävellessäni ulkona satoi lunta. Woaaah. I miss summer already.. :-/ Luulin ettei noita jäis maahan, koska mun ikkunalauta oli ihan vaan märkä joitain tunteja sitten, mut erehdyin katsomaan meidän etupihan nurmelle ja se on ikävä kyllä jo valkonen. Eihän noi tietty niitä lopullisia lumia oo, mut siis... hyi talvi. Alkuempimisistä huolimatta Kreetan matka, jonne me siis lähdetään perjantaina kello 8:45, kelpaa mulle kyllä nyt paremmin kuin hyvin! Äiti on jotain lämpötiloja välillä heitellyt, et siel on esim. tänään vissiin jotain 25 lämpöö? Sit kuitenkin kun me astutaan lentokoneesta maanpinnalle niin joku sadekausi siellä alkaa..
Eilen (tuntuu et siitä ois kauemmin aikaa, hah) Mimmillä ollessani MTVllä alko The Cityn maratooooni ja me katsottiin sitä muutama jakso. Olivia Palermo on ihan sikanätti! (enkä oo kai ainoo, kenen mielestä se muistuttaa
ainakin vähän Leighton Meesteriä?) Kotiin tullessani löysin kuvia sen asuista, jotka on mun mielestä tosi kivoja! (laitoin tohon pari kivaa) Plus noi hiukset... Kyseisen henkilön elämä ja tyyli ehkä eroo "hitusen" mun omista mut noh.. mikäs siinä. Haluisin kyllä tosi paljon ruskeet silmät, niinkuin esim. Olivialla on, mut mun on turha niistä haaveillakaan.. :-p Ruskeilla piilareilla mä näytän lähinnä ufolta..
Huomenna on koe äidinkielestä, enkä kyllä yhtään jaksa muistaa niitä morfeemijuttuja! En myöskään jotain suomenkielen sukujuttuja. Me kuulutaan Suomalais-Ugrilaiseen haaraan? Uralilaiset kielet.. En kyllä ymmärrä mitä tossa kokeessa voidaan kysyy, koska ei tässä alueessa kielioppii oo periaatteessa yhtään! Pitäs viel tehdä huomisen läksytkin..
Mimmi soitti mulle viikonloppuna Kanye Westin Love Lockdownin ja.. I'm lovin' it! Kuunnelkaa myös biisi nimeltä
Amazing! Näis on jotain samoja fiboja hmm?
-e

Ei kommentteja: