29. marraskuuta 2009

And Nothin' Gonna Stop Me

Nonne, nyt se flunssa tarttu sitte muhun ja tän kauheen yskän ja nuhan lisäks alkaa nousta kuume, tai no lämpö oikeestaa. Huomenna en kuitenkaa saa mennä kouluu.
Mun viikonloppu on suurimmaks osaksee pyöriny WOWin ympärillä. Kyllä, oon ladannu sen trialin taas, koska oikeeta wowia ei saa oikei asennettua meijän koneelle, koska puuttuu joku juttu ja joutuu maksaa. Ainii ja se on nyt Miskulla. No kuitenki tuli taas semmonen ''haluun pelata wowia''-tunne, ja siitä se peliputki sitte lähti. Tykitettii sitä eilen Ellan kaa, naapuritkin saatto kuulla sen sattuneista syistä... no tottakai siinä nyt pitää huutaa ku miljoona jotai sua kaks kertaa isompaa örkkiä lähtee juoksee sun perässä!
Niinaki oli meil yötä perjantaina. Oli kiva nähä sitäki pitkästä aikaa, koska on siitä jo muutama viikko ku mä oon ollu sillä yötä tai se meillä. Kaipasin sen huumoria niin paljon !
Ostin kans ginasta iha sika kivan paidan, se on ihanan pitkä ja löysä, ja viel kaikenlisäks musta! Nää valkoset printtipaidat ku tuppas vallottamaan mun vaatekaapin yhessä vaiheessa ...

Image and video hosting by TinyPic

Nyt vois mennä kattomaan et kuka voittaa BBn. APUA seki loppuu jo !

-m

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

i miss ur huumori too! nähää tässä piakkoin! =)

-niina