30. marraskuuta 2009

i'm sick of keeping secrets

Moikka! Mä kävin tossa viikonloppuna Mimmin kanssa katsomassa ton New Moonin uudestaan ja olihan se yhtä hyvä toisellakin kerralla. Oli kyl tosi outoo tajuta ne biisit täl kertaa ku oon rämpänny sitä soundtrackii täs viimesen viikon ajan ihan kiitettävästi alusta loppuun..
En oo tässä mitään oikein tehnyt, viime viikko meni suurimmaks osaks lukiessa, koska meil oli neljät kokeet. Tänään oli viel biologia ja huomen tulee olee saksa, sit oon periaattees vapaa koska meil alkaa kahden viikon TET-jakso tässä tän viikon jälkeen.
Huomenna saan koulussa 8:15 sikainfluenssarokotteen! Toivottavasti en sais mitään kuolemankipuja siitä hahah.. En tiedä kyl siit kuumeen nousemisesta sit koska musta tuntuu et sairastin ton tossa muutama viikko sit, mut ei voi olla varma, koska en käynyt tutkituttamassa mun tautii. Saattohan se olla siis kausi-influenssaakin..
Ja viel se et jeejee Aso voitti BB:n! Se oli tosi liikkis siin voittaessaan.. "ai minä.. häh.." :-D
-ella

2 kommenttia:

idya kirjoitti...

wohooooo, haluun niiiin kattoo new moonin mut en oo vielä saanu mahdollisuutta nähä sitä ku asun nii korvessa =( HEI JA KERRO mikä on soundtrackin paras biisi, en oo vielä päässy huudattamaa sitä ku ei oo oikee innostanu :D se on siisti ku leffois tulee tuttuja biisejä, ois kiva tietää joku hyvä 8)

ellajamimmi kirjoitti...

WOAAA kommentti!! nosiis nosiis... ehkä paras on mun mielestää toi Hearing Damage. Mut se voi olla vähän tylsä biisi sillee jos ei oo nähnyt tota.. Mul tulee vaan niin hyvin mieleen toi leffa siitä ja siks se varmaan soi eniten. :-D Onhan täs sit jotai näit nopeempiiki biisei joista mun mielestä Band of skullssin 'friends' on paras.. mut oon kai enemmin tälläi matelubiisien kuuntelija..

Mut mut, toivottavasti pääset kattomaan ton! :-)