1. marraskuuta 2009

THIS IS IT

Moi ihmiset. Oon palannu nyt noin pari viikkoa kestäneen tauon jälkeen, johon ei oo mitään syytä. Juttua ei vaa oo oikein tullu.
Mutta, meen tänää kattoo THIS IS ITn iskän kaa. Ootan sitä iha innolla, koska oon halunnu nähä sen jo jonkin aikaa.
Joo ja tetissä on kivaa. En muista oonko kertonu missä oon niin kerrataampa vielä. Eli oon kaks viikkoa Mediakulmassa, jossa hoidetaa ESS.FI sivuja ja Radio Voimaa. Oikeestaa mun hommat on ollu semmosta kuvien muokkausta, ja kyl mun ottaman kuvanki löytää tuolt sivuilta, jos vaa tutkii kuvatekstejä. Mua myös pyydettii kuvaa työntekijöitä ja koko sitä paikkaa.
Ainii, lopetin isoskoulutuksen, koska mun mielestä niihi tapaamisii ei ollu koskaa hirveenkää kiva mennä, eikä se tuntunu oikei mun jutulta vaikka toisaalta oisin voinukki sopii siihe. Mut sitte ku siitä ei ees saa mitää (rahaa...), vaik joutuu näkee hirveesti vaivaa etc. Ja haluun keskittyy vaa kouluu nytte.
JA VIELÄ VIKA ASIA! Jos joku tietää mistä voi ostaa POKEMONIN vanhoja tuokkareita, nii voisko olla kiltti ja kertoa. Mä oon nyt herättäny mun jonku vanhan lapsuuden eloon ja ruvennu kattoo ekoja jaksoja, mut kaikkii ei kummiskaa löydy youtubest. Ja vielä jos ois mieluiten suomeks, nii ois jees.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ja tietenki kuva meikän koneesta mitä käytän ''töissä''
Image and video hosting by TinyPic

-m

1 kommentti:

ellajamimmi kirjoitti...

rakastan tota heppa/aasi/what/TOMPPA kuvaa <3/ella