2. marraskuuta 2009

Under the moonlight

Mun sydän pomppas kurkkuun tänää ku näin Miss Mixissä tän tekstin, joka siis koskee Johnny Deppiä: ''Hän on lupautunut mukaan ainakin Pirates of the Caribbean -sarjan neljänteen osaan''. NELJÄNTEEN OSAAN! Noi leffat on yksii mun lemppareita, ja oon jo pitkään odotellu varmaa tietoa siitä, tuleeko sitä neljättä vai ei. Plus Johnny on mun lempparinäyttelijä. Kiva nähä sitä Piratesissa taas.
Mutta, mul on ollu tänää _erittäin_ tylsä päivä, töissä mulla ei ollu oikeestaa mitää tekemistä. Muokkasin pari kämästä kuvaa ja päivitin jonku 20 verohommaa vai mitä ne oli. No kummiski, oikeestaa se oli iha kivaki et mul ei ollu mitää hommaa, koska mun ei tehny mieli tehä mitää. Ja sen kautta ajauduin lukemaa erillaisia blogeja. Sain siitä sitte itekki inspiraation kirjottamisee.
Tänää oli soittotunti, ja pakko myöntää mut olin unohtanu soittaa kuluneen viikon aikana. Mua jännitti mennä tunnille, ku soitin nii mua pyörrytti ja kädet täris. Onneks tunti meni normaalia nopeemmin. Sitte kelasin et mitä töissä oikei tapahtu ku yhes vaihees siel soi varmaa miljoonaseittemänsataakolkytseittemän kertaa putkee joku tämmöne ''*jotai musaa* ESS RADIO UUTISET''.
Ja toi jatkuva koneella istuminen ei kyl oo aina kivaa, koska mul on lantio nyt ihan sika kipee, kun löydän itteni aina istumassa ihan ihmeellisissä asennoissa.
Ja mul on kauhee stressi, arvatkaa mistä! Siitä, että oon näin |-| lähellä koko Super Marion 2 läpipääsystä. Oon jo päässy sen ihme vikan krokotiilikuninkaan luo, mut aina mä jotenki kuolen sitte siinä. Kyllä, näin Mimmi kuluttaa päivänsä.

Image and video hosting by TinyPic
Noi ois niin kivoja, voisin ottaa noi kaikki heti. Mä en pysty mitenkää pitää mitää kultakorui etc muita semmosia, nii noi vois silti mennä. Harmittaa vähän etten pysty pitää omaa rippiristiikää. Mulla ei siis oo mitää allergiaa, en vaa voi pitää, en osaa :D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

-m

Ei kommentteja: