3. marraskuuta 2009

You're a Jerk!

Oonko a)vammanen vai b)vammanen..? :-D Lakkasin sunnuntaina mun kynsii ihan fiiliksis toooosi kauan tollasiks seeprakynsiks. Ei sillä, et se ois jotenkin vaikee kuvio lakata, mut laitoin eri lakkoja tosi monta kerrosta, niin kuivumisessa kesti aika kauan. No, sit äsken jonkun ihme inspiraation iskiessä mä kelasin haluavani yksinkertaset mustat kynnet! No, sitten kävin vaan noita kerroksia poistelemaan ja ekana peukalon kynnen lakat poistettuani tajusin et eeiiiii...mitä mä teen... Mut ehkä noi ei sit loppujen lopuks olleetkaan niin kivat kynnet.. (en myönnä tehneeni virhettä :-p)
Hah. En kerkee enää lakata näitä ees mustiks koska en haluu aamul herätä kynnet sellasii painaumii täynnä.. ON SE VAIKEETA. :DdddD:D
..Joo, ei mulla oo oikein mitään postattavaa tässä ollut. Perjantaina mulla on vihdoin kampaaja! En oikeen tiedä mitä tekisin, koska en tiedä sopiiko mulle tumma tukka, mut koska mul on Chi-suoristus, ne silkit valuu ulos jos alan vaalentaa. Ajattelin laittaa ruskeita raitoja niin ehkä tyväri menis piiloon, mut tää ei menis niin tummaks. Tai sit värjään tummemmiks ja jätän vaaleet raidat.. Joo, tää menee vähän samanlaiseks kun Madagascaris.. Oonks mä seepra mustil vai valkosil raidoil.
-e

4 kommenttia:

mirrej kirjoitti...

hiukanko siistit noi seeprakynnet :o

ellajamimmi kirjoitti...

mirrej: Haha kiitti paaaljooon! Ehkä mä vielä jossain vaiheessa saan inspiraation ja kykenen tekee samanlaiset. :-D
-e

Anonyymi kirjoitti...

heei kysyisin vaan, että missä kävit ottamassa tuon chi-suoristuksen? =) ja toimiiko se oikeesti? kun olen vähän ristiriitasia juttuja kuullut.. :/ mutta ihanat noi kynnet! :D

ellajamimmi kirjoitti...

ano: hehe, pahoittelen tökeröö tekstii ku tässä kuumehouruissa kirjottelen :--D!
Otin sen siis tääl Lahdessa Kankolan parturi-kampaamossa!
Ottaisin kyllä jos mulla ei olisi tätä (tosin en tiedä ajattelenko sitä niin tarkasti kun äiti makso. :-/), mutta sanotaanko näin, et mun tukka vois kyl suorempikin olla. Mut se on varmaan tosi yksilökohtasta, koska jollain Nadjallahan tukka on ihan sairaan suora. Mulla ei tommonen kuitenkaan. Suoristelen joka aamu jolloin tukasta tulee suht piikkisuora, mut iltapäivisin tukka on jo yleensä taipusa, kiva mun mielestä, mut jos tavottelee piikkisuoraa, niin ei se ainakaan mulla sitä oo. :-D
Enkä mä käytä niitä chi-tuotteita koska en oo saanut aikaseks ostettuu.. Lopputulos vois sillon olla parempi!
Tästä ei varmaan siis ollut apuu :-( Ite kans lueskelin hulluna juttui ku mietin otanko vai enkö tän suoristuksen, mut sit tuli otettuu! Mut kampaaja sano ettei laittanu mulle vahvinta ainetta tähän, koska mun tukkaa oli vaalennettu ja se oli huonommas kunnos, joten jos on oma väri tai ei paljon värjätty jne. niin luulis et vois laittaa vahvempii aineita jolloin tulis suorempi.. jaa-a. :-D
+ kiittikiitti! :-)