20. joulukuuta 2009

i just do what i want


Se on loma nyt!
Olin tänään keskustassa ja H&Mltä löyty tällänen hainhammaskoru. Ehkä vähän liian blingbling, mut tykkään tosta mallista eikä mulla oo kivoja pitkäketjusia kaulakoruja. Makso 6,95 tai jotain sinnepäin! Mun pitäis käydä useemmin Sykkeen H&Mllä. Se on jotenkin paljon selkeempi kuin Triossa oleva. Mutta toisaalta siel ei myydä Dividediä..
Huomennaa mun Uggit ehkä saapuu Lahteen, kun tilattiin Andiamoon viime viikolla kokoa 6 jostain Rovaniemeltä heh. Toivottavasti ne nyt ois sopivat, ettei ne siel kaupassa oo nähnyt turhaa vaivaa metsästäessään niitä ympäri Suomee.
I know, Uggit varmasti jakaa mielipiteitä, mun mielestä noi mustat näyttää kuitenkin sairaan hyviltä esim. tässä outfitissä!
Kiva saada talvikengät just kun nää pakkaset rupee tästä haihtumaan.. tai no, en mä jaksa seurata säätiedotteita, mut ainakaan eilen ja tänään ei ollut enää yhtään kylmä. En tiedä tulevasta sit. No mut, käyttäähän Uggeja jotkut kesälläkin.
Hyi, iski just kauheen paha olo.. taidan mennä juomaan jotain eli moi moi! Hyvät joulut jo etukäteen, jos en jaksa ennen aattoa postailla.

-e!

Ei kommentteja: