21. joulukuuta 2009

M (MinWoo) ft. Big Tone - Don't Trust Men

Mä.. päässyt... yli.. Japanista/Aasiasta...??
NO WAY. :-D
Sanoin näin siis muutama postaus sitten.. Bläää. Just look at her. (esim.)
You know what? I want brown contact lenses.
En tiedä oisko tää merkintä kuulunut LJseen vai tänne, mutta noh, tällästä mun päässä (tänään) liikkuu. Haha.
En tiedä ketään kel ois sama ongelma. :-D Jos luet tätä, ilmoittaudu. Ongelman nimihän on en-osaa-päättää-miltä-haluan-näyttää-enkä-osaa-miksata-aasialaista-ja-länkkärityyliä.
-Ella

6 kommenttia:

idya kirjoitti...

voiei täytyy myöntää et mulla on ihan sama ongelma ...... XDD en justiisa osaa päättää et miltä "haluaisin näyttää" ja se vaihtelee vähä liianki usein .... joka toinen viikko on sellane JAPSKIIIIIIIH<32<2 ja paljo meikkiä naamaan ja tukka kiharalle mut sit taas seuraavalla viikolla haluu pistää ihan eri tyylin päälle hehe.. inhottavaa :Dd

ellajamimmi kirjoitti...

Nii! :-D Se on tosi ärsyttävää näyttää jokatoinen päivä ihan erilt. :-D Ois kiva ku vois keskittyy yhteen tyyliin ja tehä sen hyvin. :-D

No mut, ehkä joskus löytää hyvän vaihtoehdon jota voi sit fiilistellä enemmän ku viikon kerrallaan.. :-/

Aliisa kirjoitti...

mun mielestä sä et ella oo koskaa ollu kauheen suomalaisen näkönen ! en tiiä miks. ja en tarkottanu tätä mitenkää pahalla mustaki olis siistii :D

ellajamimmi kirjoitti...

vau kiitti hullusti!!! otan ton pelkästtää complimenttina!:-D

emmi kirjoitti...

haha ihan sama täällä ! vaikka just ton meikkaamisen kans, pitäiskö sitä nyt sutia paljon silmämeikkiä vai yrittää näyttää luonnolliselta .. en mä ainakaan osaa yhtään päättää haluunko mun tyyliltä luonnollisuutta vai jotain japskivaikutteita enkä kyl osaa sahata kahen eri tyylinkää välillä :--D

ellajamimmi kirjoitti...

niinpä! no nyt on taas vaihteeks vähä japanit jääny :--D hehe