9. joulukuuta 2009

Vaikka olen nainen niin isken niin kuin mies

dying
Moikka taas ihmiset ! Sain eilen sikisrokotuksen, ja mun käsi on ihan sairaan kipee, ja se nosti mulle kuumeen ... elikkä siis kotona lagausta luvassa. Mun on pakko parantuu perjantaiks, koska vihaan olla viikonloppusin kipee. Muutenki haluun jo päästä ostaa joululahjoi !
Mut joo, tässä odottelen et ne mun CTRL sortsit tulis. Jouduin vaihtaa ne mut kai ne viimeistää huomenna tulee ku tänää siit vaihdosta on kulunu viikko.
Ostin muute tosi kivan neuleen lauantaina. Se oli puolee hintaa, eli kympin. Ja se hinta kyllä kelpas mulle neuleesta. En nyt saanu siitä kunnon kuvaa, että antaapi olla.


Tätä biisii tuli kuunneltuu niin paljon keväällä Niinan kanssa. Niiiin hyvä !

-m

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

JEE TOI BIISI ON HYVÄ!!!!!! öö ette kyllä arvaa keneltä tää kommentti on. voin kert00 j33

ellajamimmi kirjoitti...

ahahak kerro :D

salainen_fani kirjoitti...

tehkäää molemmat postaus siitä et mite teidä tyylit on muuttunu vuosien varrella! sillee et on aina kuvia paljonpaljon yms! :---)

ellajamimmi kirjoitti...

oon miettiny semmosen postauksen tekemistä joskus :D ainutvaa et löyty aika paljon kuvii mis näkyy oikeestaa vaa naama... mutta voidaan toki tehä !
-m