6. joulukuuta 2009

the truth never set me free

On tosi vaikeeta keksii joululahjatoiveita nykysin ja tuntuu et tää kollaasi onkin aika vaatepainotteinen hehe. Ehkä voisin tilata jotain näistä äidin kanssa joululahjaks ja sit jos saan lahjaks rahaa, niin vois tilata loput.
Tosta löytyy siis...
Pari kivaa paitaa jotka bongasin Karmaloopista.
Paul Frankin yökkäri.. en tiä miks mut mun mielestä tämmönen näyttää tosi pehmeeltä ja mukavalta ja se on söpö.. Tiedän et toi apinakuviointi jakaa mielipiteitä.
Converset, löysin nää tosi söpössä värissä! Oon ikuisuudet halunnut aidot Converset mut en oo saanut aikaseks ostaa ja raha on mennyt johonkin muuhun silloin kun sitä on ollut. Ehkä ei oo oikee ajankohta haluta näitä keskellä talvee kun multa puuttuu talvikengätkin mut noh..nii.
Kuulokkeet. Siks et mun ipodin mukana tulleet hajos joku aika sitten ja nyt käytän jotain ihan huonoja. Mun kännykän mukana tulleet in-ear-kuulokkeet ei oikein tykkää pysyy mun korvassa.
Hajuvesi siks et oon kyllästynyt Nina Riccin Ninaan ja se on muutekin vähissä. Jean Paul Gaultierin Madame on mun mielestä jollain tapaa kiva..
Ja sit tos on suklaata ja mä tykkään tollasista käsikoruista joissa roikkuu jotain.. pipojakaan ei voi olla koskaan liikaa! Ei sillä et mul niitä mikään hullu määrä ois..

Omg huomenna alkaa TET!
-e

ps. tsekatkaa tällänen arvonta!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mihin meet tettiin?=) en ainakaan muista et oisit sanonut

ellajamimmi kirjoitti...

oon sokoksel! :-)

mirrej kirjoitti...

noi kengät ♥_♥

ellajamimmi kirjoitti...

rakastan tota värii! :-)