2. joulukuuta 2009

WOHOO

Äitillä tais olla tänää erityisen hyvä päivä koska se toi mulle viinirypäleitä, ja Paulo Coelhon kalenterin vuodelle 2010. Olin oikeestaa toivonu sitä joululahjaks mutta mamma päätti nyt sitte ostaa sen aikasemmin. Ei haittaa kyllä ollenkaan !

Image and video hosting by TinyPic

Olin tässä kans miettiny aika pitkää et missä mun mpn usb-johto on. Olin ettiny kaikki kaapit ja laatikot läpi ja viikon pääst huomasin et se roikku mun seinällä ...
Kohta vois vaikka lähtee ostaa joululahjoja. En tosin osta ku muutamalle tietylle henkilölle, koska mun taloudellinen tila ei salli mitää suuria määriä. Pitäis vaa keksii et mitä ostais.
Haluun leijonan (vaikka kyllähän toi Ottoki käy jo leijonasta). Rupesin melkein itkee ku katoin noit videoita varsinki ku joku Aerosmith soi taustalla. Mutta nyt jaan tän teidän kanssa. Lähen Afrikasta hakee itelleni oman pennun, moikka >>



-m

1 kommentti:

Aliisa kirjoitti...

EI MIMMI MITÄÄ AEROSMITHII :D:D: pitää olla se aaaaand i will alwayyyyys love youuuuu!