3. tammikuuta 2010

If you wanted a song written about you, all you had to do was ask

Oho, mun viime postauksesta on vähän kulunut aikaa.. Mä päivittelen harvoin, mut sit kun päivitän, se osuu samalle päivälle kun Mimmi on päivittänyt, eikä! :-D

Oltiin Tampereella ja siellä oli kivaa. En oo ikin tiennyt et se on noin suuri Lahteen verrattuna haha. (yleissivistys, ai mikä?) No nyt tiedän. En saanut ostettua muuta ku ruokaa ja kulmakynän jonka häviäminen aiheutti paniikin. (lol)

Oon tässä käynyt vähän väliä keskustassa (normaalia useemmin) ja eilen kassalle päätyi pitkän empimisen jälkeen huulikiilto. WAIT_WHAT. Enhän mä ikinä ees usein käytä huulikiiltoja, koska tykkään ehkä enemmän sellasesta.. huomaamattomammasta (kirjotinko oikein) huulimeikistä. No joo, olin tota kuitenkin jostain viime talvesta välillä katsellut ja ajattelin, että mun ei tarvitse enää ikinä ajatella sitä siel kaupan hyllyllä, kun mä omistan sen jo.. Kai on ihan ok omistaa 1huulikiilto.. Väriä tästä ei mun mielestä tuu ja tää on kiva kun ei jää sellaseks tahmeeks.

Ylihuomenna (itseasiassa huomenna) me ollaan suunniteltu Mimmin kanssa Helsinkiin menoo! Ois siistii jos sieltä löytyis jotain. Useimmiten mä kuitenkin vaan kattelen ja oon tosi laiska sovittamaan mitään ja... Zarasta yritän kattoo laukkua, koska näin siellä syksyllä kivoja. Voisin päättää, et mikä vaan asia joka on vähänkin kiva, ja mulla on varaa siihen, tulee mun mukaan. Ärsyttää kun syksyllä just jäi ostamatta yks sellanen H&Mn huppari, kun mä aloin liikaa pohdiskelemaan. Ajattelen ostotilanteessa juttuja ehkä liian pitkällä tähtäimellä.

Ärsyttää kun Honeycolor.com ei workkaa nyt just kun me oltiin tilaamassa Mimmin kanssa piilarit sieltä. Lähetin niille sähköpostia ja vastaus kuulu, et sivu aukeis 1.päivä tätä kuuta ja mä venasin innolla ja nyt on jo neljäs.. Jenkkilöissähän aika on eri, mutta ei siellä nyt enää oo eka päivä. (sherlock!) En haluu sähköpostilla tilata, ja lähetin jo niille et joo venaan sit ku sivunne aukee et tilaan sieltä, KOSKA se on varmaan satakertaa helpompaa ku joku sähköpostissa säätäminen. Siellä sivulla vaan lomake täytetään ja maksut paypalilla. Menee tää piilari-innostus tässä ohi jo mut en voi olla tilaamatta ku pistin jo rahat paypaliin. Mä en tiedä kyllä täl hetkel et tilaisinko Honey Wingit vai Angel Colorit..

Huomenna herään 9:30 (TUSKAA) ja lähen keskustaan joskus puol 12. :-D Huomenna pitää tehdä myös jonkinlainen kertomus raportti kahesta TET-viikosta jotka mulla oli tossa ennen joulua.. Mul ei oo niitä esimerkkejä siitä raportin teosta varmaan mailla eikä halmeilla., Eiku ne taiski olla äikänkirjassa, joka on varmaan sopivasti loksussa koulussa. :-)

Good night! /ella

Ei kommentteja: