31. tammikuuta 2010

Soulmate dry your eyes


Ohohoo aika on taas vähän vierähtänyt!
Juon tässä kylmää vaniljateetä, koska mun lemppari pussitee loppu ja tää on seissyt tässä mun pöydällä varmaan puoltoista tuntii.
Eilen ärsytti, kun mun iskän suunnalta tuleva bussi oli jonku 5min myöhässä ja myöhästyin sit sen takii kotiinki menevästä bussista. Jouduin seisoskelee torilla puol tuntii, kun tänne menee niin harvoin busseja.. Myöhästyin varmaan korkeintaan yhen minuutin tästä mun omasta bussista..
Tylsää! Tai no ei oikeestaan pitäis olla. Mun pitäis mm. siivota mun huoneen lattia, sitä kun ei oikeestaan näy kun se on vaatteiden ja erilaisten papereiden peitossa.. Kirjottaa äikän elokuva-arvostelu valmiiks, viedä koira ulos, vaihtaa lakanat, hakee mun matto ulkoota... hups. En vissiin oo malliesimerkki mun horoskooppimerkistä, neitsyeiden kun pitäs olla sen kuvauksen mukaan aina jotain siivoojafriikkejä.. Tosin äiti sano et se pätee muhun sillon kun mä (joskus harvoin) siivoon, oon vissiin aika pikkutarkka sillon../ella

4 kommenttia:

Jamie kirjoitti...

Mul on kans sama ton siivouksen kans :D En ymmärrä et miks neitsyiden kohal sanotaan aina silleen, koska mä en tunne yhtään neitsyttä joka ois kova siivoomaan .... :O

ellajamimmi kirjoitti...

:D:DD nii no ku mäki alan miettii nii en tiiä ketää neitsyttä joka ois hullu siivoomaan... mut ehkä siivoushulluus sit iskee aikuisena tai jotai!

Aliisa kirjoitti...

neitsyeiden on hassu sana!

ps mäki oon huono siivoo mut oonki kala

ellajamimmi kirjoitti...

neitsyiden.. neitsyeide... kumpi se on :D:D:D:d.d
ehkä siivousintoilu ei selity horoskoopin perusteella.. (vaan piltin syönnin perusteella.)