4. tammikuuta 2010

your face is a bit too myspace for my taste


En tajunnut ennen miten tohon synttärisysteemiin saa jonkun syntymäpäivän, mutta olin vahingossa laittanut Mimmille sen PUHELINMUISTIOtietoihin (luulis, et kalenteriin..) sen synttärin ja eilen vedin noita kuvakkeita tohon "työpöydälle" ja huomasin että siinä ei lukenutkaan "ei syntymäpäiviä" tai mitä siinä nyt yleensä lukeekaan..
Mimmi on kohta kuustoistaveeeeeeee!

Pari minuuttia sitten tilasin meille nää piilarit, joista eilen puhuinkin. Honeycolor.com on uudistunut helpommaks käyttää. Mä päätin pitkän miettimisen jälkeen laittaa ostoskoriin noi angel brownit, koska mietin, että honey wingssit vois olla liian haaleet/vaaleet mulla. No sen näkee sit, että sopiiko noi mulle! Toi reuna on aika tumma, toivottavasti ne ei näytä mulla samalta kuin mun Cyberin viimevuotiset piilarit. I doo noot likee..

Huomenna Helsinkiiiiiii!!/ella

Ei kommentteja: