22. helmikuuta 2010

Hit me right between the eyes, I wanna see the stars

misku
Tässä siis minä ja mun tatskat! No ei, miskun tatskat. Kuva on muuten vielä vähän kesken.

Mun rakas ja aina yhtä ihana siskoni saapui eilen lahteen, ja ihanasti herätti mut yöllä kello kolme... No kuitenkin, kiva et se tuli. Vaikka se nyt täällä huuta ja kiljuu aina ku näkee lehdessä tididii Samu Haberin! Onks teidän siskoilla jotain tommosia... no, neuroosioita vai mikskä sitä sanotaan :D
Mulla on just tällä hetkellä väri päässä. Vaalensin tukan tänää päivällä ja nyt värjään siniset. NO EI VAA ! Oikeesti mul on ruskee väri tulossa ekaa kertaa varmaan 4 vuoteen. Oon oikeestikki brunette, mut kuuennella kun alko se värjäysputki nii hiustenväri on ollut oikeestaan pääosin musta. Aika jännää... Mietin vaan et mitä tästä tulee, en oo nimittäin mikää paras värjäämisessä.
koira Joku tarkkanäköinen saatto huomata, että mä ja Matsku ollaan kirjotettu yleisönosastokirjotus Etlarille! En nyt tässä rupee sen koommin selittämään aihetta. Ollaan kyllä saatu kehuja siitä, ja mun mummokin soitti sysmästä, ja sano kuinka asiaa toi teksti oli...

Must ois ihan sairaan makeeta jos mul ois siili toisella puolella päätä. Semmosilta on tuskin välttynyt, koska niitä näkee aika monella nykyään, kai. Ainakin ite oon nähny, ja ku oltiin Aliisan kaa Soundsin keikalla nii varmaa puolilla oli siili. Mut se on vaan niin älyttömän makee ! Toisekseen mun pitäis leikkaa kerroksittain uuestaa. Nää on kasvanu siihen mallii että mun tukka on aika länässä.
-m

12 kommenttia:

anni kirjoitti...

Aivan ihana banneri sulla ! <3 :D

ellajamimmi kirjoitti...

tai siis meillä :D kiitos ♥

jasmia kirjoitti...

kiv a tazzzka!=)

ellajamimmi kirjoitti...

NII ON !

Larissa kirjoitti...

ihan hullunsiisti toi uus yläkuva. en tiiä mikskä sitä kutsutaa (palikkalol) mut se on hieno :---D ja miskun tatska kans.

ellajamimmi kirjoitti...

haha kiitos :D ja kiitoksia miskun puolesta !

Anonyymi kirjoitti...

mihin katosi se yks blogimerkintä ? ;;o

Anonyymi kirjoitti...

sorrrrry, unohtakaa :D:D:D:d.d l0l xdxd

jasmia kirjoitti...

IHANA BANNERI.love juuuu

ellajamimmi kirjoitti...

jassu kiitooos !

Aliisa kirjoitti...

ihana uus banneri !! ja miskulla on hienot tatzkat.

yhyy miks ei tuu etlarii meille

ellajamimmi kirjoitti...

kiitti aliisa :)