5. helmikuuta 2010

I gave her my COOKIES

meikä
Moi mitä kuuluu? Mulle kuuluu oikeestaa iha hyvää koska viikonloppu alko ja sitä tässä on jo odoteltukki. Kkohta pitäis lähtee Niinalle. Voisin vaikka huomenna mennä kattomaa kenkiä koska tänään en päässykkää. Oikeesti, mua rupee jo vähän hävettämää ku kuljen noissa. Mul on semmoset harmaat warpit jotka hajoo jokasesta reunasta ja kulmasta ja päästä ja vaikka mistä. Plus ne on ihan tajuttoman likaset tai semmoset tummentuneet, mutta molemissa kengissä yhessä kohtaa tossa jalkapöydän ja varpaitten taipeessa menee semmonen puhdas vaalee kaistale. Mutta minkäs sille voi että en löydä kenkiä. No okei, andiamossa on yhet kengät mut ne on mulle liian kalliit, dinskoossa (kirjotetaaks se ees noin? en muista) on yhet kivat kengät alennuksessa 35,50, mut niist on menny kaikki 38. Pitää varmaa kokeilla 37.
Ja huomenna sitten keilaamaa Ellan kanssa! Oon huono keilaa, paitsi et viimekerral tein täyskaadon, puoliks vahingossa... ehkä mä voisin vaikka ottaa takana kuvia tai muuta.
-m

3 kommenttia:

Aliisa kirjoitti...

mulle kuuluu hyvää myös vastasin toho koska siinä oli kysymys :-&)

keilaus on vaikeeta ja täyskaadot tulee mulki aina vahingos! yleensä en osu mihinkää sit masentuneena heitän sen pallon vaa ja en ees kato mihi menee ja sit muut huutaa et täyskaato lol

ellajamimmi kirjoitti...

oot hullun nätyskäää! t:ella

ellajamimmi kirjoitti...

aliisa: mä taas yritän ain tähtää et se osuis ees yhtee pötikkää mut ei tietenkää osu :D mun kädessä on vikaa...

ella oot iha mama luigi !