4. helmikuuta 2010

i love this record baby


Neonpinkki lakka from Seppälä! Sain Mimbziltä ajat sitten.

+ things i'd like to have atm
puma/chanel/h&m/yesstyle
Ei vissiin vois turhempii juttui olla.. :-D Mutta uudet collarit ois kivat (vaikka ne ei oikeesti oo mikään akuutti juttu), Chanelin kynsilakka mustana (ei tääkään..), koska musta on mun all time fav ja siihen vois sit panostaa, ettei lakat lähtis heti seuraavana päivänä lakkauksesta karisemaan.. Sit peruspaita (joita mulla on joku 0kpl) collareitten seuraks (rentoiluun ja silleen) ja uus laukku, koska mun tän hetkinen on aika ruma.. tai siis sillee käsikynkässä pideltynä se näyttää turhan pieneltä.. olalla ihan jeeesss, mutten sitä ikinä silleen käytä.
Mun suurin tarve taitaa kyllä olla tällä hetkellä uudet housut..

Tänään oli rennoin kuviksen tunti ikinä. :-D Mun kaverit oli koko tunnin Omeglessa ja chattaili siellä ulkomaalasten kanssa ja mä kuuntelin niiden juttuja ja piirtelin samalla GaGaa.. On se vaan niin epäreiluu et jotkut osaa piirtää! :-( Mulla piirustuksista tulee ehkä ihmisen näkösiä, mutta ei yhtään alkuperästen henkilöiden näkösii. That sucks reeaalleeyy..

Mun piti tehdä läksyt täs 8-9 välil mut se nyt vähän vissiin jäi. :-D Nyt siis Mentalist! (sarja johon mäkin taisin koukuttuu..) /ella

7 kommenttia:

Aliisa kirjoitti...

kiva toi mimbbelizin kynsilakka!

olin joku päivä sitte sokoksel siel ruokakaupas ja et ikin arvaa mitä mainoksia ostoskärryissäsi oli.... ota lapsestasi kuva uuden pilttipurkin kanssa ja lähetä se pilttipiiri.fi <3<3<3<3

ellajamimmi kirjoitti...

:D nii!

EI.. pilttipiiri.fi mun vakiosaitti..

Véronique Eve" kirjoitti...

sweet color and nice selection!

ellajamimmi kirjoitti...

mentalist ♥ mimzilla

ellajamimmi kirjoitti...

véronique eve''
thank you! :-) i like them too!

mimzilla
niiiin niin! ovela sarja

THE DIVINITUS kirjoitti...

chanel polish is worth its price.

ellajamimmi kirjoitti...

THE DIVINITUS : that's exactly what i thought!