18. helmikuuta 2010

I'm the Lion

pertsa
Kuvassa minä ja ystäväni Karva-Pertsa.
Matsku tuli meille eilen yöks, koska oli pakko väkertää ussan esitelmää, minkä pitää olla valmis huomenna. Montakohan tuntia ollaan käytetty siihen ? Tänäänki oltiin sen kimpussa. Luonto ja ekoistisuus valuu jo korvista ulos...
Niin muute, tänää oli aika rento päivä, koska päästii 12. Oikeesti mul ois ollu 2 tunnin päivä, mut Matsku pyys mut abigaalaan mukaa nii mentiin sitte 9.
Mietin tässä, et oon tosi tyytyväinen siihen miten oon pystyny säästämää rahaa. Ostelen huomattavasti vähemmän kun yleensä. Mulla on vieläkin joulu- ja synttärirahoja. Mietin aina ainakin miljoona kertaa ennen kun ostan jotakin (toisin ku ennen...) enkä siltikään välttämättä osta mitään. No, ehkä se on hyväkin.
Löysin muuten ihan sika kivan takin hennesistä. En kummiskaa viel ostanu sitä, ja koska ne on uusia niin niitä varmasti tulee lisää, eli ei lopu kesken. Ja se on kevät/syys/lopputalvitakki. Mutta kyllä mä sen vielä ostan. Talvikenkien suhteen oon menettäny toivoni ja ihan turha niit on ees enää ettiä, kohta se talvi lähtee kuitenki.
-m

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minkälaisen takin! :-)

Véronique Eve" kirjoitti...

how sweeeeeet!!

ellajamimmi kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
ida kirjoitti...

mullaki tollane kääääärme haha! :-D ootpas söpönä

Aliisa kirjoitti...

eiikä toi käärme... tulee mielee juttuja sun seksuaalisesti virittäytyneestä koirasta

Larissa kirjoitti...

eka ku toi ei ollu latautunu toi kuva ja luin vaa "kuvassa minä ja ystäväni karva-pertsa" olin sillee mitäköhän sieltä tulee 8----D

ellajamimmi kirjoitti...

anonyymi: takki on tommonen :)
http://farm3.static.flickr.com/2718/4369711125_d16da5ba69_o.jpg toivottavasti näät linkin

Véronique: haha thnx :D

ida: kiitoooos :)

aliisa: älä ny hei :D otto on kova äijä :(

larissa: nauroin :D:D:::D:D

ellajamimmi kirjoitti...

otto has no balls soon t:ella