21. helmikuuta 2010

''Hei tytöt, onks nyt lauantai?''

k1k3k2k4Oon kattonu tän viikonlopun aikana mentalistia yhteensä ainakin 20 tuntia, veikkaisin. Aika mukavasti siis.
Tähän postaukseen ei tuu oikeestaa mitään tekstiä, kun tää oli nyt enemmän varattu tällaselle muistelen-kesää-kuville. Mutta yks asia tässä on nyt pakko sanoa:
Wolfman on ihan bebasta. Puhun siis siitä leffasta mikä tuli nyt. Siin säihkähtelee ihan älyttömästi, jonka takii pelkäsin välil kattoo :D Mut sitten, kun ne ihmissudet astu kehiin, nii mun ja Niinan nauru kuulu varmaa seuraavaa saliin. Ei herranjestas sentää, ne näytti siltä ku ois hypänny jostain Thrillerin videosta. Ne leffassa esiintyneet eläimetki oli aika huonosti tehtyjä, paitsi se koira joka oli aito.

-m

6 kommenttia:

Larissa kirjoitti...

mä nään/kuulen sieluni silmin sut ja niinan nauramassa ! aa kesää ♥ vitsi toi vika kuva on just semmonen että arvaa että se on jassun ottama

ellajamimmi kirjoitti...

muistan ku jassu juos ympäri perkkaa kamera kädes ja riiputti kameraa sillalta ku halus vedestä kuvan ...

Larissa kirjoitti...

:---D mäkin. elävästi.

jasmia kirjoitti...

haha :::D minä kameroittenne kauhu

Aliisa kirjoitti...

hei mäki muistan ton!! :-D aaa kesää noi kuvat oli ihania ja mulle tuli tosi kesäfiilis ja nii. kesä

ellajamimmi kirjoitti...

jassu kaiken pahan alku ja juuri no ei vaa