20. helmikuuta 2010

turn it off




Kävin tänään pelissä kun mulla ei ollut muutakaan täks päiväks. Lähettiin tokal tauolla himaan sielt ja Pelicans johti sillon 3-1. :-) Kelattiin eka Josen kanssa et ei keretä bussiin, mut sit nähtiinkin se tulemassa yhestä mutkasta jolloin mä taas kelasin, et ei helvetti nyt se menee nenän edestä ja joudun venaa puol tuntii tai kävelee 1km kauemmalt pysäkilt, mut sit se kiltti kuski venaski meit pysäkil vaikka ei oltu lähelläkään! Pingoin Uggeilla tossa jäätikössä ja kaarteessa sit vetäsin kivat lipatki. Onneks siel bussis ei ollu ku yks matkustaja...

En ennen lämmelly tolle Marc Jacobsin Daisylle (okok, wanha!11) mut Aliisalla sitä nuuhkaisin ja tykkäsin! Tänää näin Sokkaril et siit on tullu joku sinikorkkinen versio. How cute!
(Ja noi kaks muuta kuvaa on mitä on..)

Huominen ja tää ilta enää aikaa.. olla vaan. Sit pitää alottaa kolmiin kokeisiin luku. :-( Mites noi äikän attribuutit ja nominaalimuodot..
Jooja se olin MÄ joka kirjotti ton kesäangstauksen tänään aikasemmin./ella

5 kommenttia:

→★mirre kirjoitti...

oooi mite nätti toi silmäkuva! tommone... tunnelmallinen :D

Larissa kirjoitti...

sun silmäs on säväyttävä.

ellajamimmi kirjoitti...

mirre: woaah kiitti paljon! :-)

larissa: luin 2 kertaa et ärsyttävä :-D haha no mut kiitti!

Aliisa kirjoitti...

toi silmäkuva! on niin siisti!

ja mul.l.a nuuhkaisit aijai sinikorkki kuulostaa tosi kivalle!

ellajamimmi kirjoitti...

aliisa: Kiitti! :-D

Sul.l.a nuuhkaisin. Vaaleesiniset kukkaset siinä oli. <3 Oon kai jäljes ku ihastuin siihe nyt.. Nyt pitäs hehkuttaa sitä Marcin uutta Lolaa..