25. helmikuuta 2010

We're half way there

lazy
Ihmettelen suuresti miten noi Lazy Oafin jutut tuli näin nopeesti, ku tilattii noi muistaakseni sunnuntaina. Luulin että menee ensviikkoon... tosin tämähän ei haittaa _yhtään_. Itelleni tilasin I heart London kassin ja Groucho-paidan, Ella taas tilas Groucho-laukun.

Pääsin tästä tuskasta ja keksin mitä ostan kaverille synttärilahjaks! Meillä on siis perinteiset Sirun synttärit niitten vaunulla, joka tosin on niitten pihassa. Retkielämää siis ! No kuitenkin, yleensä mulla ei oo mitään ongelmia keksii lahjoja, tai ainakaan niitten ulkoasun suhteen ei oo mitään ongelmaa (viimeks väsäsin Jassulle pahvilaatikosta talon minne laitoin kaikki lahjat). Nyt vaan mulla ei oikein mielikuvitus pelannu, kunnes vasta tänään. En tosin paljasta mitään :D
Nyt pitää menna lukee ruotsia, koska mulla on huomen kone ja osaan sanoja ehkä kaks. Oon huomannu kyllä että mulla on alkanu menee ruotsis paljon paremmin, tai siis jaksan paremmin tunnilla ja muuta. Mut siis nyt se kokeesee luku!
-m

7 kommenttia:

Aliisa kirjoitti...

apua supercooleja kassejaa! mäki oon kelaillu tota lontookassia koska se on niin hieno. jee:-)

jasmia kirjoitti...

IHANAT kassit!love

ellajamimmi kirjoitti...

kiitooos :D

oona ja henna kirjoitti...

Mäkii tilasin just noi samal kangaskassit joku kuukaus sitte ! :-)

-oona

ellajamimmi kirjoitti...

noi onki ihan älyttömän söpöjä !

Anonyymi kirjoitti...

UU kivvoi! Paljo postikulut mahto olla? :--)

ellajamimmi kirjoitti...

anonyymi: mä en nyt tiiä oikein että tajuunko tota lappua mikä noitten ostosten mukana tuli mutta luulisin että se on toi 8,30 puntaa :D