3. helmikuuta 2010

Whatcha Say

Tulee ain kivasti kesä mielee tästä.




Mun uus baby on saapunu tänne eli 24 tuuman uus näyttö :D Sain iskältä ku se halus mulle uuden näytön, koska toi oli niin vanha toi entinen. No se löys kuulemma jostain sen työpaikan poistoista tämmösen kivan mikä kääntyy ylösalasin ... no kummiskin, kiva on. Pitää vaa väsertää uus taustakuva ku tää venytää tota aikasempaa aika reippaasti.
Mun herkkulakko loppu tänää ja meikähän rupes heti mussuttamaan. Mun fazerin suklaalevy oli oottanu mua joulusta asti ja nytten sen elämä tuli päätökseen.
Pitäis mennä lukemaa ruotsin sanariin. Nyt ku ruotsi tuli puheeks nii huomasin tänää koulussa erään seikan: ymmärrä ruotsia huomattavasti paremmin kun puhun. Tänään meijän koulussa oli esiintymässä joku suomenruotsalainen bändi, joka sitten puhu ruotsia. Ymmärsin oikeestaa kaiken, ja olin aika fiiliksissä sen takia :D Joo mutta nyt siis se sanari...
-m

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mitkä on teijän nikit gallerias :0

Anonyymi kirjoitti...

det är jätte bra att du förstår svenska!!!

ellajamimmi kirjoitti...

anonyymi: ellal ei oo kuvii mut mun nikki on kyoto. ja nikki on 4 vuotta vanha että siinä jotenki heijastuu mun ernuajat että tällasta...

anonyymi: visst jag förstår svenska !!