14. helmikuuta 2010

your eyes are always glued to me


Oon lukenu nyt biologiaa about 4 tuntii ja oon saanu aikaseks KOLME KAPPALETTA MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. :----D Oon niin huono.. Tos aluees on kymmenen. Ja kolmee vikaa en oo ikinä lukenu. Noi muut ny sentää tunnille ja tehny muistiinpanot, vaikkakaan en muista niistä mitää enää.. Että hienosti menee.

Yritän nyt muistella tässä Aliisan selviytymisoppaasta luettuja tietoja miten voi valvoo koko yön. Mulla on täällä valot niin päällä ku mahdollista ja oon juonu kahvia tässä puolen tunnin sisällä n. 5desii ja Zeroo oon juonu jonku 3... ja istun, en siis makaa. Jos makaisin nii yllättäisin itteni aamul kirja naamal tjsp.

Oikkkeestiii, jos ny saisin tän yön aikana 5 kappaletta luettuks (enää 2 kappaletta tai jotain, ei riitä aivot nyt matemaattisille toimituksille) ja tehtyy muistiinpanot (vaikkakaan en sisäistä mitään mitä mä luen.. musiikit vaa pauhaa korvil ja kopioin jotain random lauseita ruutupaprulle) ni oisin puolesvälis ja huomen voisin sit herätessäni (iltapäivällä) urakoida taas seuraavat 5 tuntii ja sit viel seuraavat 5 tuntii kertaustaa.. tota.. joo... hmmh. Miks en vaa alottanu tätä lukemista torstaina...

Sain fysiikan kokeesta 7½ vaik luin siihen varmaan eniten ikinä. :-( Ei motivoi kauheest.

Lumps lomps mun silmät vaa valuu kii oikeesti..

Voisin laittaa aikarajaks et oon neljään mennes lukenut kaiken. Siis ne kaks kappaletta./ella

2 kommenttia:

Aliisa kirjoitti...

mun selviytymisopas <3<3

ellajamimmi kirjoitti...

älä. pakko saada semmonen