28. helmikuuta 2010

you've been hit by ...


Eilen me kävästiin kaupungissa jajajaja katottiin salkkarit netistä, koska ei keretty telkkarin ääreen puol kasiks. Väsättiin Mimmin kaverin synttärilahjapakettii, josta tuli.. todella upea. Kelpais mullekin sellanen!
Ens viikolla vois mennä joku päivä oikeesti vaatteidenhakureissulle ja päättää et ei lähe kaupungista ilman jotain. :-D Oon niin.. tarkkaan miettiväinen vaatteiden ostossa. :-D "Teenkö tällä mitään! Ei en mä tartte tätä.. mä tartten housut.. eiku enemmän mä tarvitsen sitä.." Kaikki muut on jossain shoppailulakossa ja mun pitää pakottaa itteni ostamaan joku.. Vois käydä ehkä helsingissä kattomas vaatteita ens viikolla..
No mut jotain kaupungilta kuitenkin lähti mukaan, nimittäin.. HIUSVÄRI! En uskaltanu viel värjää, oon kahen vaiheilla. Halvallahan siitä sit pääsis ku vetäis vaa ton tumman markettivärin päähän kun et menis kampaajalle värjäyttää tyven. Tää suht vaalee tukka on vaan niin helppo ratkasu mulle, niin turvallinen../ella

2 kommenttia:

Larissa kirjoitti...

he-he-heseee on kiwa. Muthei värjää vaa hiukset, musta tuntuu että ne sopis sulle mainiosti :---) !

ellajamimmi kirjoitti...

nii, mun ykkösperuste on se et en menetä mitään koska.. eihä siin värjädy ku puol tukkaa ku puolet on jo omaa värii xd (ok vähä liioteltun)
kakkosperuste se et en menetä mitään koska.. jos sit vaalentasin tyvenki vaa ni joudun menee kampaajalle ni jos tää kotivärjäys menee pilalle nii joudun sittenki menee kampaajalle eli referoituna.. en menetä mitään xd