14. maaliskuuta 2010

The Kooks - Do You Wanna


looks delicious doesn't it?

NO..

moni kakku päältä kaunis..


Mä ja Mimmi ollaan aina oltu keittiön henkiä.. No, ollaan ainakin hyvii maskeeraamaan noita luomuksia paremman näkösiks, vai?
Kuvissa: Tunisian ihana juoma kaakaojauheen (ja "parin" muun aineosasen) kera. Kakku (muistan ikuisesti et ruokasoodalla ei voi korvata leivinjauhetta..) ja cupcaket, jotka levis vähä ku mestarillisen päähänpiston takia kermavaahtoa tehdessä heitettiin sekaan Juissia, jotta kermavaahdosta tulis vaaleenpunasta. No ei vissiin tullu.
No asiasta kolmanteen, eilen mä olin katsomassa ton "Imaginarium of Dr. Parnassus" ja musta se oli vähän outo. Juoni oli selkee ja näyttelijät...KIVOJA (Johnny Depp, Heath Ledger (R.I.P.), Colin Farrel, Jude Law..), mut jotkut kohtaukset oli ehkä vähän sekavia. Mun vieressä istu joku outo mies, joka ensinnäkin aluks istu väärällä paikalla (oli kattonu väärän rivin) ja sit se tuli tietty istuu mun viereen ku se ohjattiin oikeelle paikalle. No, sit se jutteli sen toisella puolella olevalle naiselle ja olin sillee et tunteekohan noi ees.. Sit iskettiin Josen kaa limsapullot siihen pidikkeeseen, niin se kävi neuvomaan mua, kuinka avataan limsapullo niin, ettei se kuohu. Ja jos kuohuu penkeille niin se on tosi bad thing ja pitää korvata ne penkit. :-( As if I didn't know et miten avataa limsapullo. :-D En ookkaa tässä ollu ku jonku 4vee Coke Zero addikti, et en varmaa oo ikin avannu yhtään pulloo.. Sit mä aloin ottaa jossain vaihees takkii pois, niin se alko kuittailee jotain et ei kantsi laittaa takkii päälle ku tulee kuuma!! Kelasin vähä et whatt... oon just riisumas tätä, en laittamas päälle.

Tänään mun pitäs lukee saksan kokeeseen joka on tiistaina. En ymmärrä yhtään mitään, onneks saan saksan sit lukios pois. :-D Alotan sen tilalla ranskan, en vanno, et ymmärtäisin siitä sitäkään vähää. No, ehkä jos mä tosiaan panostan.

Mulla on vähän kipee olo, mut en mä kuitenkaan usko olevani kipee, olin viimeks kipee varmaan syksyllä sikainfluenssarokotteen takii yhen illan../Ella

3 kommenttia:

meg kirjoitti...

mua rupes jotenki kauheesti naurattaa toi kuva tosta kakusta joka on uunissa XDD kauniilta näyttää.

musta toi leffa oli just ihana sen takia et se oli niin outo, mielikuvitusta siihen on ainaki käytetty :D

Larissa kirjoitti...

aaa ihana tuo kakku ♥ :--D !

ellaandmimmi kirjoitti...

meg
:-D Niinpä! Siis aivan selkeesti ruoanlaiton huippuluomus!

Jep! Rakastin sitä peilin takaista maailmaa...

Larissa
I know! ;-) Pitäs varmaan tulostaa ja laittaa kehyksiin toi kuva niin vois aina ihailla.