20. maaliskuuta 2010

kuvia päivästä ja päiviä kuvista

b1b3
vaihdoin mun kännykän kieleks italian, vaikkakin mun taidot jääkin siihen ''mi chiamo mirette''n ja vastaaviin
b5b4
Eilinen päivä meni tosi hitaasti, niinku meni myös tääki. Ravasin varmaan miljoonassa paikassa, äiti ja iskä välii ainakin. Asun tilapäisesti isukilla ku äitin luona on pieni remppa menossa. Vihdoinki mun huoneesta tulee oikeesti mun näkönen, koska ennen mun seilillä oli valkonen tapetti mikä oli kulunu ja raaputettu iha huonoks plus yläreunassa meni oksennuksen värinen boordi ... ja Ella oli kaivertanu seinään Mama Luigi.
Käytiin muuten kattomassa toi Liisa Ihmemaassa, ja sanompahan vaan että oli ihan törkeen hyvä ! Vois vaikka menna kattoo toisen kerran. Pakko vaan säästää lippuja kulttuuripäiväkirjaa varten. Halusini viel nähä sen the imaginarium of dr. parnassuksen. Ainii ja myös Prinsessan ja sammakon, koska oon aina rakastanu Disneyn leffoja ja totuus on että kukaan ei oo koskaan liian vanha niitä kattomaan !
Nyt mun pitäis viel alkaa tekeen mantsan jotain vertailuesitelmää (unohdin mikä sen virallinen nimi oli...). Oikeestaan mulla ei oo mitään koko juttuu vastaan, koska musta on aika kiva tehä tollasii vähän isompii koulujuttui yksin. Vielä kun vaa nyt saisin päätettyä sen kaupungin, jota vertailen Lahden tai Helsingin kaa. Pitää miettiä.
-m

6 kommenttia:

Larissa kirjoitti...

mama luigi !! olen tosi keskittyny tossa kuvassa :----D toi toka kuva on ihan tajusulo ♥

ellaandmimmi kirjoitti...

haha kiitos :D mama luigi on legenda

meg kirjoitti...

kerro vähän tosta mama luigista :''D

Aliisa kirjoitti...

jee laitoit ton ihanan kuvan susta!

Jamie kirjoitti...

HERRANJUMALA IHANA KUVA SUSTA! Näytät niin kiltiltä ja viattomalta .................. :---------------------D

ellaandmimmi kirjoitti...

meg: mama luigi on luigi ja... legenda
aliisa: jee!
jarkko: näytän pieneltä lapselta...