26. maaliskuuta 2010

This is our decision, to live fast and die young.

b1b2b3b4
Moi taas kaikki ! Ootteko koskaa miettiny kuinka hyvät sanat on MGMTn Time to pretendissä ? Mä rupesin sitä äsken syvällisemmin miettimää, ja ziisus ! Ne kolahti muhun ihan kunnolla. En tiedä miks, mutta kuitenkin.
Mul on ollu tänää ihan älyttömän hyvä päivä. Aurinko on paistanu ja tuol on aika lämmin. Mun mielest on on jotenki outoo et jossai Thaimaassa ollaa ihan et "JEEE +30 ASTETTA LÄMMINTÄ!!" tällee kevät aikaa ja me ollaa et "JEE +5 ASTETTA !!"
Pelottaa vähän et mikä viidakko mun huoneesta tulee ku oon saanu jonkun hirveen kasvi-intoilu vaiheen. Mul on nyt kaks kasvii, jotka jopa elää.
Sain matikan kokeest 9, ja tulin siit ihan älyttömän iloseks. Samoin myös oon huojentunu ku nyt on se kirjailijasalkku pois alta. Mun mielestä sen esittely/esitelmä meni itelläni aika hyvin.
Matskuki tulee meille illemmalla ! Ollaan muuten harkittu hot joogan alottamista. Onko kellää kokemuksia siitä ?
-m
ps. kuvissa voitte nähä mun seinien uuden värin, on siis tommonen tummempi ja vaaleempi, mut ne ehkä vähän vääristyy ku muokkasin noita. Ja mulla ei ole tuuletinta tossa vikassa kuvassa, eikä mitään muutakaa.

9 kommenttia:

jasmia kirjoitti...

katoin vaan kuvat: IHANAT SEINÄT.MIELETTÖMÄN IHANAN VÄRISET. ps. tunnistan itseni seinältäsi ja olet ihana

ellaandmimmi kirjoitti...

haha kiitos kiitos kiitos :D

oona ja henna kirjoitti...

tee joskus huone postaus ? =)

Lyly skell x kirjoitti...

Cool pics, this blue is very nice ! How did you do to create those polaroids like that ? that's so perfect!

Jamie kirjoitti...

IHANA SINÄ JA IHANAT SEINÄT ♥ KUOLEN

ellaandmimmi kirjoitti...

oona ja henna: voin vaikka tehäkkin, sitte ku tää on ihan kokonaan valmis ja siisti :)

lyly skell x: thanx <3 I just edited them with photoshop :D

jarkko: älä kuole :D

Larissa kirjoitti...

Rakastuin. Rakastuin kuviin, SUN SEINÄÄN + valokuviin, sun hiuksiin, sun paitaan ! voiii että !

ellaandmimmi kirjoitti...

larissa: määki suhun !

Larissa kirjoitti...

Nyt kuules ihan mielenkiinnolla kysyisin, että ku sä oot kehittäny noita sun kuvia, niin missä ja miten kehitit ne ? :---)