4. maaliskuuta 2010

we are the world

itwasme
Eilen olin Niinan kaa, ja pienten vastoinkäymisten jälkeen päästiin jopa niille asti. Katotiin Bridget Jones 1, joka oli ihan älyttömän hyvä, ja siit tais tulla yks mun lempparileffoja. Kakkosen oon nähny joskus muutamaan kertaan, mut en muista paljoo muuta siitä kun Thaimaan ja sen ku ne miehet tappelee.
Nyt oon pitäny tämmöstä datauspäivää, tai oikeestaa Sims-päivää. Tosin käytii äitin kaa pitkästä aikaa syömässä ulkona, Manhattanissa. Mutta siis datauksen merkeissä jatkuu taas.
Mietin tässä että voisin vaikka huomenna käydä ostamassa Spirit Storesta yhet kengät, ja myös hennesiltä jotkut ihan normaalit mustat. Mun tekee hirveesti mieli mennä käyttämään rahaa, ja oikeastaan mun pitääkin, jos kengistä on kyse. En kehtaa ees laittaa kuvaa tänne, ku ne alkaa repeemään siitä päältäkin...
-m

3 kommenttia:

Aliisa kirjoitti...

mun mielestä sun kengät on tosi hyväs kunnos. siis sähä ostit ne just eihä niis oo mitää kulumisen jälkii?!?! lol kauhee porvari_kakara sinäki ostat koko aja uusia kenkiä vaik et ees tarviis!!!

oot söpö viiksikkäänä ♥

jennica k kirjoitti...

aivan ihana toi paita! :-D

ellajamimmi kirjoitti...

aliisa: niin joo ihan uudet mitä lokakuussako mä ne ostin ... :D ja aivan ehjät !

jessica: kiitoooos <3