8. maaliskuuta 2010

We could fly so high

mmmmmeikä
Huomenna on yhteishaku, jonka kanssa mulla ei oo onneks mitää ongelmaa. Mulle oli oikeestaa heti aika selvää mihin haen, josta olin älyttömän helpottunu. Apua, kolme kuukautta ja alkaa kesäloma ja toi aika menee varmasti aika nopeesti näitä kirjailijasalkkuja ja muita tehdessä. Kauheeta aatella että luokka joka on ollu yhessä kolmannesta asti hajoo nytten. Ja että peruskoulu loppuu ?
Kaiken tämän tunteilun ja mietiskelyn ohella vaihan aihetta: keskiviikkona on liikkapäivä, jee... mä meen kävelemään, niinku aina. Tosin siihen kuuluu pulkkamäki mutta aateltiin Sirun kanssa että kun me ei oikein olla tota pulkkatyyppiä niin mennään vaikka kuvaamaan suomen ihanaa luontoa ja bongaamaan lintuja siks aikaa <3 Kuvassa voitte sitten nähdä mun uuden arkimeikin ja hiukset... ei vaa, älkää järkyttykö. Kuvissa kyseinen sotamaalaus näkyy vaan lievästi, ja hyvä niin koska poskipuna lähti vähän käsistä. -m

7 kommenttia:

jasmia kirjoitti...

hahaa tässä siis se sun tarkasti selostama uus style. :D

ellajamimmi kirjoitti...

kyllä, this is it, niinku mj sano

Larissa kirjoitti...

näytät 23-vuotiaalta noissa meikeissä ! ja kauniilta niinkuin kyllä muutenkin aina :---)

Aliisa kirjoitti...

nyt mirette heti buariin kun on ihan 23vee!

divine bunny kirjoitti...

very cute outfits!

stumbled across the blog. loving the photos!

divine

ellaandmimmi kirjoitti...

thanx divine ♥

misucca kirjoitti...

noi kuvat on ihania!