16. maaliskuuta 2010

You were one inch from the edge of this bed

Tänään käväsin keskustassa ja löysin H&Mltä huulirasvan! Hullun söpö pakkaus, vai? Sen takii lähinnä ostinkin ton, ei mulla oo suurta tarvetta huulirasvalle, mut lompakossa pyöri muutama kolikko niin päätin ne sit uhrata ton vuoks.. No mut, ihan perus rasvalta toi vaikuttaa, vaikka epäilinkin aluks Henneslaatuu..

Tänään oli saksan koe, eikä muutamaan viikkoon pitäs sit olla mitään.. en oo varma, kun oon kadottanut koelistan, mut eiköhän koulussa ilmotella sit ku kokeet lähenee. Ekan sivun kuuntelussa ehdin ajattelee jo, et "täähän on helppoo, miks ihmees en jatka tätä lukios", MUTTA karu totuus ilmeni ku käänsin sivuu.. ne sanatehtävät ja kieliopit.. joo, ei puhuta niistä.
Saatiin myös yhteiskuntaopin kokeet ja olin superpositiivisesti yllättynyt ku kokeen yläkereunassa komeili ysi plus! ...Mmitäää! Honestly, odotin seiskaa! Tuntuu ain et koe on mennyt tosi huonosti, kun muut alkaa kyselee sen jälkeen et "mitä vastasit siihen ja siihen" ja sit kaikki kertoo omia vastailujaan ja ne on vastannut 100kertaa paremmin ja yksityiskohtasesti ku mä. Mut kai mullakin sit jotain siinä paperissa oli oikein!

Kuuntelen repeatil nyt kokoajan tätä Passionpitin Sleepyheadii, suosittelen kuuntelemaan, ellet oo jo ehtinyt! Youtube suositteli tätä mulle muutama päivä sit ja oon in loooove. Ei yhtään hajuu kuinka vanha tää biisi on, mut hyvä siltiii! ..ihan ku ikä vaikuttas sen biisin hyvyyteen.
Samalla ku kuuntelette ton youtubesta, voitte kans tsekkaa Lady Gagan ja Beyoncen Telephonen videon! Rakastan etenkin niitä amerikanlippu-outfittejä! /ella

Ei kommentteja: